zadaj pytanie - na pewno odpowiem

czwartek, 20 września 2012

Lily Cole

Pamiętacie jak pisałam dlaczego niektóre modelki wyglądają jak anorektyczki, lub mają dziwne twarze (tutaj)? Oczywiście nie uważam, że każda z nich tak wygląda, ale niestety większość jest chuda jak patyki. Dzisiaj chciałabym właśnie pokazać wam modelkę, która na szczęście nie zalicza się do tych wyżej wymienionych. Mowa tu o Lily Cole, która ma urodę porcelanowej lalki. Oto kilka zdjęć:


O Lily Cole słyszałam jeszcze zanim założyłam tego bloga. Dopiero niedawno przypomniałam sobie o niej, gdy natknęłam się na jej zdjęcie. Jak widzicie, twarz modelki bardzo przyciąga uwagę, ponieważ jest praktycznie okrągła. W dodatku Lily posiada dość małe usta i duże oczy, co daje efekt porcelanowej lalki. Tak dla porównania:


Coś więcej o modelce? Nie będę się tu rozpisywać na jej temat, ponieważ wszystko możecie przeczytać o niej na Wikipedji. Powiem tylko, że ma 24 lata (choć na ten wiek nie wygląda) i jest także aktorką.

Co o niej myślicie? Podoba wam się jej uroda?

8 komentarzy:

  1. znam znam :D bardzo ładna jest, szczególnie na pierwszym zdjęciu jako blondynka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale trzeba przyznac, że coś w jej tej twarzy jest ciekawego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba mi to pozostało z dzieciństwa, lubię takie lalkowate buzie, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna dziewczyna o niespotykanej urodzie :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na prawdę niespotykana uroda. Nie wygląda absolutnie na swój wiek. Nie spodziewałam się, że można być aż tak podobnym do lalki. Jest śliczna,ale nie wiem czy chciałabym mieć taką urodę. Wygląda to troszkę sztucznie.
    Pozdrawiam :**
    www.nikorek1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest, naprawdę jak lalka

    OdpowiedzUsuń