zadaj pytanie - na pewno odpowiem

środa, 19 września 2012

Żywe obrazy

W szkole zapewne mówili wam jak ważna jest gra zespołowa i to, że z drużyną/grupą można zrobić o wiele więcej niż samemu. Do niedawna, kojarzyło mi się to tylko z grami typu piłka nożna, lub siatkówka - nawet nie wiedziałam, że pracę w zespole można wykorzystać do sztuki, na przykład do takiej:

Żeby powiększyć, kliknij w obrazek.

Autorami zdjęć są Mole & Thomas, którzy postanowili, że przedstawią na nich żywe podobizny. Dlaczego żywe? Ponieważ są na nich podobizny (najczęściej portrety żołnierzy), które zostały utworzone z ludzi. Trochę przypomina mi to Koreańskie wojsko podczas występów, w których wszyscy muszą stać na swoim miejscu i robić odpowiednie ruchy. 

Prace zostały wykonane w czasie I Wojny Światowej i jak widzicie, już wtedy wiedziano, że przy pomocy wielu ludzi można zrobić wspaniałe dzieła (bo raczej w pojedynkę nie byłoby to możliwe).

Co o tym myślicie? Podobają wam się te zdjęcia?


8 komentarzy:

  1. zostałaś nominowana

    http://magicwordcherry.blogspot.com/2012/09/so-sweet-blog-award-moj-blog-otrzyma-az.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie strasznie mi się to podoba! Ile to trzeba sie napracować żeby coś takiego uzyskać! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tym :)

    http://zapisz-mysli.blogspot.com/2012/09/sodko.html
    ja Cię też nominuję, ale Ty już wiesz dlaczego cenię Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robiliśmy coś takiego uproszczonego w szkole ;) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń