zadaj pytanie - na pewno odpowiem

wtorek, 24 lipca 2012

Bubble Tea

Słyszeliście kiedyś o Bubble Tea? Jest to herbata smakowa (może być np. jabłkowa, jagodowa, mango itp.) z małymi kuleczkami o różnych smakach. Nigdy wcześniej o niej nie słyszałam, dopóki nie wybrałam się z koleżanką do Tesco. Zobaczyłyśmy wtedy nowy sklep właśnie z tymi sokami i nawet dostałyśmy kilka 'próbek' do spróbowania. Według mnie cena jest trochę za duża, ponieważ kosztuje 7 zł,  ale trudno się dziwić, bo te soki na serio są wspaniałe. Można sobie wybrać jeden z wielu smaków herbaty (polecam mango) i do tego dobrać odpowiednie smaki kulek. Kompletnie się nie znam na takich połączeniach, więc wybrałyśmy byle jakie smaki (liczi i malinę/truskawkę) i na szczęście nie zrobiłyśmy mieszanki wybuchowej ;p Kulki mają mniej więcej centymetr średnicy, dlatego trudno by było 'nabrać' je zwykłą słomką, więc dostaje się takie specjalne rurki. O to kilka zdjęć:

Co prawda na zdjęciach są tylko czarne kulki, ale są też inne kolory (moje były biało-różowe)

Wiem, że na każdym obrazku jest inna nazwa firmy, ale dość dużo sklepów oferuje właśnie takie soki. Nie pamiętam z jak dokładnie nazywała się herbata, którą ja piłam, ale od pani, która nam je pokazała, dowiedziałam się, że jest to sklep bardzo popularny w Niemczech. Z tego co wiem, to taki sklep jest też w Warszawie (było o tym w lipcowym numerze brawo) na ulicy Chmielnej 26 i napoje kosztują nam 2x więcej (14 zł).

Co do kuleczek, to są one bardzo miękkie, więc wystarczy je lekko przegryźć, a już wypłynie z nich smak.


Co o tym myślicie? Chcielibyście spróbować takiej herbaty?

11 komentarzy:

  1. Smakowicie to wygląda ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie tu u Ciebie :)
    Wyglądają przepysznie ^^
    Zapraszam do wzięcia udziału w TAGU.
    Napisz proszę jak zrobisz tag jestem bardzo ciekawa i podejrzewam, że nie tylko ja :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie słyszałam już o tych herbatach:D Strasznie mnie zaciekawiły i z chęcią bym którąś skosztowała:D
    Ciekawe czy w pobliskim Tesco też jest ten sklepik? Muszę sprawdzić;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmm...pycha :D

    zapraszam:)

    -natalia135.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. chcialabym sprobowac:D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie slyszalam o tym, ale chetnie bym sprobowala :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wielką chęcią spróbowałabym takiej herbaty:)
    Z pewnością kiedyś wygrasz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam to w galerii handlowej niedaleko mnie!
    Może kiedyś spróbuję .
    PS.
    Masz genialne obrazki! Naucz mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie słyszałam ani nie widziałam u siebie w Tesco, ale chętnie bym spróbowała ;)
    Obserwuję i pozdrawiam, modishness!

    OdpowiedzUsuń
  10. hmmm ciekawe chciałabym tego kiedyś spróbować :)
    zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też bym spróbowała. Obserwuję i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń