zadaj pytanie - na pewno odpowiem

piątek, 21 września 2012

Rzeźby w ołówku

W dzisiejszej notce chciałabym pokazać wam wspaniałego artystę, który robi cuda z ołówka. Nie, wcale nie chodzi mi tu o rysowanie, tylko o prawdziwe rzeźbienie. Zdjęcia wyglądają, jakby były przerobione w Photoshopie, ale nic bardziej mylnego! Oto kilka z nich: 


Jak widzicie, rzeźby zostały wykonane bardzo dokładnie ze szczegółami. Cięcia są tak małe, że aż trudno uwierzyć, że zostały zrobione przez człowieka (a nie program graficzny, czy maszynę). Autorem tych dzieł jest Dalton Ghetti, brazylijski artysta, który do swoich prac używa równie małych przedmiotów takich jak żyletki, nożyczki, czy igły do szycia. Po zobaczeniu jego twórczości (zapraszam do pooglądania ich TUTAJ), jestem pełna podziwu, ponieważ mi na pewno nie udałoby się czegiś takie zrobić - pewnie potrzeba bardzo dużo cierpliwości i precyzji.

Co myślicie o tych dziełach? Podobają się wam?
 

6 komentarzy:

  1. Hmm to było radio Seul :0
    Miałam stację zapisaną na kompie ale po czyszczeniu mi się skasowało hi
    muszę poszukać ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. O-o Ależ trzeba mieć do tego choleeeeernie dużo cierpliwości. Jak on to robi *przymruża ozy*. Dobra... spróbujmy sami, tylko na początek proszę ołówek wielkości latarni. XD

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam o nim już :)Jestem pełna podziwu jak można coś tak małego wyrzeźbić.

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie był mój były związek, bo nawet do niego nie doszło, bo zrezygnowałam z tej znajomości - głupia byłam. I nurtuje mnie to co by było gdyby postąpiła inaczej...
    Czy tylko ja muszę rozpamiętywać przeszłość? :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezuniu, ma talent. Kurde, jak ja bym takie coś mieć. Superowo to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam to już kiedyś, niesamowite zdolności musi mieć ten człowiek.

    OdpowiedzUsuń