zadaj pytanie - na pewno odpowiem

piątek, 27 lipca 2012

Ombre

Większość z was pewnie słyszał ostatnio o nowej modzie, a mianowicie Ombre. Są paznokcie ombre, włosy ombre, a nawet ubrania ombre. Dla tych, którzy jeszcze o tym nie słyszeli, postanowiłam trochę przybliżyć temat.

1. Ombre Hair (włosy): 
Są to włosy pomalowane na dwa, lub więcej kolorów. Często można spotkać dziewczyny z pomalowanymi końcówkami - zazwyczaj kolor włosów jest naturalny, ale niektórzy farbują go specjalnie na platynowy (lub trochę ciemniejszy) blond, aby łatwiej można było zrobić Ombre (na ciemnych włosach jest trudniej). Włosy można pofarbować na różne sposoby - niektórzy wykorzystują do tego szamponetki, które zmywają się po kilku dniach, idą do fryzjera, lub próbują uzyskać zamierzony efekt przy użyciu bibuły. 


JAKICH KOLORÓW UŻYĆ?
Jeżeli jesteś jasną blondynką, najlepiej użyj błękitu, różu lub odcieni pomarańczy. Za to jeżeli masz trochę ciemniejsze włosy - czyli miodowy blond - użyj morskich odcieni, takich jak mięta, turkus, niebieski i zielony. Dla brunetek pasowałby czerwień/purpur, lub turkus i mięta (tak jak dla blondynek).

2. Ombre nails (paznokcie)
Nie wiem co najpierw powstało - moda na te paznokcie czy na włosy, ale obie rzeczy są zjawiskowe. Jeżeli czytacie różne kosmetyczne blogi, an pewno natknęliście się na artykuły jak wykonać takie pazurki. Najpierw trzeba pomalować je na jakikolwiek kolor i przy użyciu gąbki nałożyć drugą warstwę innego koloru na końcówkę paznokci. Tutaj możecie zobaczyć jak dokładnie to trzeba zrobić KLIK.


3. Ombre clothes (ubrania)
Jeśli chodzi o ubrania, ten styl najczęściej jest wykorzystywany na jeansowych kamizelkach, bluzkach i legginsach. Żeby wykonać takie rzeczy, trzeba mieć specjalne farby do ubrań, w których zamacza się tylko ich dół, ale wyszedł taki sam efekt jak na włosach, czy paznokciach.


Co o tym myślicie? Macie Ombre hair, nails, clothes, a może chcielibyście mieć?

20 komentarzy:

  1. na ubraniach aż tak mi się nie podoba, najlepiej na paznokciach :d

    OdpowiedzUsuń
  2. ogólnie na wszystkim kocham ombre. Chciałam sobie zrobić końcówki we włosach jaśniejsze,ale bez fryzjera bo to za drogo dla mnie, a i włosy mam za ciemne, bo brązowe,a chciałam końcówki jasny brąz :( ale pewnie po wakacjach mi przejdzie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. to że da to wiem, tylko nie wiem jak i ogólnie nie znam się kosmetycznych sprawach za bardzo,dlatego wolałam nic nie ryzykować

    OdpowiedzUsuń
  4. kombinowałam z szamponetkami,bo tak bezpieczniej przynajmniej się zmyje ;) ale niestety zero efektu plus bardzo mały wybór w kolorach jest jeśli chodzi o szamponetki

    OdpowiedzUsuń
  5. Włosy ombre są świetne!! <333

    OdpowiedzUsuń
  6. Paznokcie i ubrania tak, ale włosów bym nie chciała, co nie oznacza, że mi się nie podobają :)
    Pozdrawiam, modishness! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. włosy i pazurki najbardziej mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm do dużych to one nie należą;P
    Zaczekaj zmierzę linijką...............prawie 2 cm.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego programu nie trzeba ściągac. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć!

    Zapraszam Cię do mnie na konkurs, gdzie można zgarnąć wielką paczkę kosmetyków :)

    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bym zrobila sobie z checia ombre hair,ale teraz mam za ciemne wlosy i szkoda mi ich rozjasniac. XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Na włosach wygląda to nieziemsko;D
    http://carly-curly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam rozjaśnione końcówki (jak pewnie już widziałaś na moim blogu) i całkiem mi się to podoba. Chciałabym coś mocniejszego, ale nie mam za długich włosów dlatego też nie chcę ich później ścinać.
    Mnie ostatnio wciągło to ombre. Paznokcie też strasznie mi się podobają ale jakoś nie umie ich zrobić:D Muszę popróbować jeszcze kilka razy:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Paznokcie ombre <3

    OdpowiedzUsuń
  15. mi jak na razie ombre się nie znudziło ^^ zachwycam się i zachwycam :D
    zapraszam xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję :*
    ombre jest naprawdę świetne!

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mam ombre ^^
    serio można iść za to do więzienia?

    OdpowiedzUsuń