zadaj pytanie - na pewno odpowiem

sobota, 28 lipca 2012

Azteckie wzory

Wiem, że ostatnio dość często piszę o modzie, ale zauważyłam, że większość z komentujących to właśnie dziewczyny - a jak wiadomo - moda to jeden z tematów, który właśnie nas jara. Poza tym bardzo lubię modę, więc chciałabym wam pokazać kilka nowości, na które się natknęłam. Jedną z tych nowości są azteckie wzory. Na pewno natknęliście się kiedyś na ubrania, lub jakieś materiały z dziwnymi wzorkami (figurami). Są to właśnie azteckie wzory. Dlaczego tak się nazywają? Ponieważ są one inspirowane azteckim plemieniem Indian (z Meksyku). To właśnie oni 'zapoczątkowali' tą modę swoim ubiorem i tatuażami (równie wzorzystymi). Oto kilka zdjęć:


Jak widzicie, azteckie wzory nie występują tylko na ubraniach, ale taż na meblach, czy paznokciach. Najbardziej zachwyciły mnie właśnie paznokcie - pewnie bardzo długo i ciężko się je robi, ale efekt jest wspaniały. Szczególnie spodobały mi się paznokcie Samanty Lesiak (klik)  -genialnie jej to wyszło ;D

Podoba wam się ta nowa moda? Macie coś z azteckim wzorem?

15 komentarzy:

  1. dziękuję :* widzę, że azteckie wzory są już wszędzie!

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet fajne te wzory, ale widziałam takie niektóre, że idzie się przeżegnać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam azteckie wzory, TOPMAN w nich tonie <3 ZAPRASZAM!!! Trochę męskiej mody :) http://www.hausoferick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne wzory! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam azteckie motywy ! co prawda sama takich nie mam :P ale zawsze podziwiam u innych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam nic takiego w swojej szafie :) ale na pazurkach wygląda obłednie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne wzorki ^^
    + zostałaś otagowana u mnie na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam taki sweterek ;)

    katttusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. He he w takim wytapetowanym pokoju można by było dostać oczopląsu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o tym i widziałam też. Nie za bardzo interesuję się modą. xDDD Tak, wiem... dziwadełko ze mnie. Nie mam niczego takiego... moja szafa jest pełna czarnych dżinsów i szerokich koszulek z napisami... to mi wystarczy. xDDD
    Pozdrawiam, Shuu. ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  11. podobają mi się sweterki z takimi wzorami :))
    też tak myślę, przyjął, bo musiał, a teraz ma go w dupie .___. pająki są fajne! ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. I love this trend soooo much!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuje :) też uwielbiam to miasto.
    a co do wzorów azteckich nie bardzo mi się podobają, ale każdy ma inny gust :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Początkowo nie byłam zwolenniczką azteckich wzorów, jednak powoli ujmują moje serducho :)
    Jeśli masz ochotę na wzajemne wysyłanie pocztówek pisz: mojawizjaswiata@w.pl
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Niektóre ubrania z tym motywem są okropne, jednak zdecydowana większość prezentuje się super. Koniecznie muszę się zaopatrzyć w jakiś ciuch z takim wzorem!

    OdpowiedzUsuń