zadaj pytanie - na pewno odpowiem

sobota, 18 czerwca 2011

Powrót

Wróciłam! Po przerwie znowu wracam do pisania. Dlaczego mnie nie było? To chyba oczywiste - szkoła, nauka, obowiązki itp. Ale teraz obiecuję, że będę częściej pisać, bo już niedługo zaczynają się wakacje, a więc będę miała więcej czasu, a także ciekawsze rzeczy do opisania. Bo zapewne większość osób zauważyło, moje notki były BEZ SENSU, ale to przez to, iż nie miałam weny... Kiedyś (kilka miesięcy temu) bardzo często pisałam notki - codziennie. A potem była długa przerwa, ponieważ zmieniałam bloga - z onetu na blog.pl, a potem na blogspota. Więc wiadomo - straciłam wenę i umiejętność ładnego pisania. Jakby ktoś chciał, to można wejść na moje byłe blogi (nie usuwałam ich). Oto one: Pensive World i Instrukcion. Podobają wam się? Zamieszczajcie opinie w komentarzach. O, i jeszcze jedno - następna długa notka prawdopodobnie będzie jutro, bo teraz jest już trochę późno i nie wiem o czym konkretnym pisać (może dlatego, iż dzisiaj byłam no-lifem, czyli cały dzień siedziałam przy komputerze).

I jeszcze na koniec bonus - moje dzieło
(kliknij na obrazek, żeby powiększyć)
PS: Zmieniła szablon bloga - ładny? Ohayo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz