zadaj pytanie - na pewno odpowiem

niedziela, 19 czerwca 2011

Wysokie kontra niskie

  
Hej! Wczoraj obiecałam, że napiszę dzisiaj nową notkę i wreszcie udało mi się dotrzymać słowa. Tytuł wpisu i obrazek mówi chyba sam za siebie, a więc zapraszam do czytania.

Do dzisiejszej notki zainspirowała mnie walka na stronie kwejk.pl, a dokładniej walka pomiędzy wysokimi, a niskimi dziewczynami. Po wejściu w 'oczekujące' można zobaczyć (a przynajmniej wczoraj można było zobaczyć) wiele obrazków na temat wzrostu. A wszystko zaczęło się od tego obrazka:


 Zaraz po nim powstały inne obrazki, takie jak:


  

 

PS: Było jeszcze więcej takich obrazków, ale nie mogłam ich znaleźć, ponieważ na Kwejku nie ma wyszukiwarki.

Według mnie, takie obrażanie się nawzajem jest bez sensu, bo przecież ani niskie, ani wysokie dziewczyny nie wybrały sobie wzrostu. Ja zaliczam się do tych wysokich, ponieważ mam 1.73 m wzrostu. I co? mam nagle się zniżyć, bo jakiemuś chłopakowi się tak zachciało? Uważam, że każdy wzrost jest dobry - i niski, i wysoki, więc nie należy obrzucać siebie ripostami, ale niech każdy uważa to co chce - to jest tylko moje zdanie.

Tak dla porównania zamieszczam jeszcze plusy niskich i wysokich dziewczyn: 

WYSOKIE DZIEWCZYNY:

PLUSY:
1. Mają większe szanse w koszykówce.
2. W sklepie zawsze sięgają do najwyższych półek.
3. To właśnie wysokie dziewczyny są modelkami.
4.  Mają długie nogi.
5. Zwracają na siebie uwagę.
6. Nie muszą nosić butów na obcasach/szpilek, żeby się całować z chłopakiem.
7. Często nikt z nimi nie chce się bić, ponieważ wyglądają na groźne.
8. Na koncertach, lub po prostu w tłumie wszystko widzą.
9. Wyglądają na starsze.

NISKIE DZIEWCZYNY:

PLUSY:
1. Faceci mogą je nosić na rękach, lub 'na barana'.
2. Mogą nosić szpilki
3. Łatwo mogą się schować.
4. Gdy nie mogą czegoś dosięgnąć, to mogą poprosić o to jakiegoś przystojnego kolesia.
5. Wyglądają na bezbronne, słodkie i niewinne. 
6. Nie trudno znaleźć im ubrania w sklepie.
7. Czasami mogą udawać dzieci.
8. Podobna małe jest piękne.
9. Niskie dziewczyny często mają zaje**sty charakter. 

MINUSY WYSOKICH KOBIET, TO PLUSY NISKICH KOBIET, A MINUSY NISKICH KOBIET, TO PLUSY WYSOKICH KOBIET.

Można sobie poczytać w internecie o wysokich i niskich dziewczynach - jest o tym mowa na różnych forach. Są tam wymienione jeszcze inne plusy i minusy, ale ja podałam te chyba najważniejsze. Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę Google hasło "Wysokie dziewczyny i niskie dziewczyny", "Wysokie kontra niskie" itp.

Tak na koniec mam 2 obrazki:

Malee Duangdee - jest to największa dziewczyna na świecie. Ma ona 19 lat, waży 130 kg i posiada 208 cm wzrostu! W 2009 roku została wpisana do Księgi Guinnessa.


Hatice Kocaman - jest ona najniższą kobietą na świecie. Ta pochodząca z Turcji 22-letnia dziewczyna, mierzy tylko 71 cm wzrostu, czyli tyle, ile powinno posiadać 8-miesięczne dziecko. Taki wzrost osiągnęła dzięki (a raczej przez) chorobę - karłowatość.

Chcielibyście/chciałybyście mieć tyle wzrostu co one? Ja chyba nie, więc nie narzekajcie na swój wzrost, bo mogłoby być gorzej. Ohayo!

2 komentarze:

  1. Świetny blog.Bardzo fajnie się go czyta...
    zapraszam na http://juste-moi-crotte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, fajny masz ten blog, bede częściej wpadać. Co do promocji w funk 'n' soul to na tej stronie są wszystkie : http://www.funknsoulshop.pl/ona_katalog_id-34_filter-ShowAll--true.htm ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń