zadaj pytanie - na pewno odpowiem

sobota, 25 sierpnia 2012

Trampki na koturnach

Ostatnio pokazywałam wam znienawidzone przeze mnie buty Ponnyboots. Dzisiaj pora na kolejną dawkę koszmarnego obuwia, a mianowicie trampek na koturnach (też dość popularne są trampki na obcasie). Są to zwyczajne trampki z kilku-centymetrową podeszwą. Jeżeli nigdy ich nie widzieliście, daję kilka zdjęć:


Buty kompletnie mnie nie urzekły. Bardziej podobają mi się zwyczajne trampki (albo vansy), lub buty na koturnach. Połączenie tych dwóch różnych rodzai daje niestety nie za dobry efekt, który nosi coraz więcej osób - czyżby powrót do lat 80', 90' z dodatkiem nowoczesności? Jestem na NIE.

Podobają wam się takie buty? Założylibyście je?

10 komentarzy:

  1. 3 i 4 zdj jestem na TAK :) 1 i 2 nie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te przedostatnie nie są wcale takie złe; 0

    OdpowiedzUsuń
  3. Te przedostanie nie są złe, ale te pierwsze i drugie są paskudne. Widziałam Farnę w jakiejś gazecie właśnie w tych butach i dalej uważam, że wygląda ohydnie -.-

    OdpowiedzUsuń
  4. w życiu bym nie kupiła, w życiu bym nie założyła...

    OdpowiedzUsuń
  5. nie podoba mi się takie coś. są buty na obcasach i sa płaskie trampki. nie rozumiem takiego połączenia! -_-

    A co do Twojego pytania ile bibuła trzyma się na włosach to : kiwedyś, kiedy zrobiłam sobie czerwone pasemko to farba zbladła po 2 dniach, ale trzymala się jakoś do tygodnia, tylko była już nie tak wyrazna.. natomiast ta fioletowa juz mi prawie zeszła.
    ( 3 dzień)
    Włosy myje codziennie, czasami co 2 dni! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Błe... >.< Po co kombinować... ja lubię moje stare i rozwalające się trampki... *tuli* Nikt mi ich nie zabierze! ^w^

    OdpowiedzUsuń
  7. nie pytaj co tam robię. ;D tak, reklamuje wode! ;* xdd

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank you very much - I'm glad you like my blog :) I add my blog post every day

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli ktoś lubi być oryginalny to ok. Ale ja wole tradycyjne trampki :)

    OdpowiedzUsuń