zadaj pytanie - na pewno odpowiem

wtorek, 7 sierpnia 2012

Moda zespołowych koszulek

Znacie to uczucie, gdy widzicie kogoś w koszulce z waszym ulubionym zespołem? Pierwsze wrażenie jest takie, że myślimy, iż ta osoba lubi to samo co my. Gorzej jest, gdy poznajemy tą osobę, a ta kompletnie nic nie wie o zespole, którego koszulkę nosi. Osobiście nie rozumiem takich osób. Rozumiem, że koszulka może fajnie wyglądać i jest modna, ale nie wypadałoby chociaż wiedzieć kto jest wokalistą tego zespołu? Bo z tego co wiem, to te koszulki zostały stworzone dla fanów zespołu, a nie dla szpanu. Oto kilka 'stylowych' zdjęć:


Najczęściej możemy zauważyć taki koszulki na mieście, lub na lookbooku. Przeważnie przedstawiają one Guns N' Roses, i Nirvanę, choć niektórzy próbują szpanować Metallicą (ale im to nie wychodzi..). 

Co o tym sądzicie?  Podoba wam się moda na takie koszulki? Bo mi nie bardzo...

19 komentarzy:

  1. Mi się podobają,chociaż to nie do końca mój styl :]

    katttusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uważam,że jeśli ktoś lubi dany zespół to może sobie nosić taką koszulkę ;) Nie jest zła :D Ale nie rozumiem ludzi , którzy noszą ją dla szpanu. Chociaż wiem co nie co o Nirvanie to i tak nie mam takiej koszulki i jej nie kupuję, bo nie uważam się za wielkiego fana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się chociaż nie ma tu takich koszulek jak ja bym chciała nosić :D
    Czasami tez ta cena mnie rozwala ha

    OdpowiedzUsuń
  4. Moda na te koszulki mi się nie podoba, lecz same koszulki są świetne! Tak jak napisałaś, najgorsze jest to jak ktoś nie zna zespołu a zakłada taką koszulkę -,-
    Nie pogardziłabym taką Nirvany, czy Guns N' Roses *.* Metallici słucham od czasu do czasu, lecz nie uważam się za wielką fankę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przypuszczałam, że osoby chodzące w takich koszulkach nie są fanami zespołu Oo Trochę to absurdalne. Ale koszulki są fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. koszulki nawet fajne ale ja bym ich nie ubrała dzięki za komentarze

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli ktoś słucha danego zespołu - jak moja przyjaciółka Ala - to bardzo dobrze że nosi. Ale jak widzę takie laski które nie mają żadnego pojęcia o jakimś zespole to aż mnie ściska. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. HHaha xD Tak, tak wiem że każdy ma tarczycę , ale chodziło o to, że ja mam powiększoną ;P
    Może źle sformułowałam ;D :D hehe xd
    Jeśli chodzi o film to z pewnością zaczaisz o co chodzi :) Choć przyznam , że te części są ze sobą powiązane :) Najlepiej po prostu przed obejrzeniem filmu poczytaj coś o poprzednich częściach ^^
    Ja mam nadzieję, że się spełniają :P Chociaż to jedno xd :D

    OdpowiedzUsuń
  9. moda mi się podoba, ale ni wtedy, kiedy ktoś tym szpanuje, nie znając tego zespolu, ktory ma na koszulce. szczyt debilizmu! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszulki fajne, ale trzeba umieć je nosić. Powinno się mieć już jakoś wyrobiony styl do nich i oczywiście tak jak mówisz, należy wiedzieć co się ma napisane na koszulce. Chociaż przyznam, że wiedza o tym co nosimy na klacie lub na plecach jest potrzeba zawsze, by nie wyjść na idiotę :p

    OdpowiedzUsuń
  11. podobają mi się takie koszulki, lecz ja sama takiej jeszcze nie posiadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli ktoś jest fanem takiego zespołu i nosi koszulkę to czemu nie! :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Jako, że sama lubię zespoły, których nazwy widnieją na koszulkach, mogę powiedzieć, że podoba mi się to. ;) Choć sama nie posiadam takiej garderoby.

    OdpowiedzUsuń
  14. noszenie koszulki dla szpany - porażka

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ogólnie nie przepadam za zespołami tego typu.
    a noszenie takiej koszulki dla szpanu , to .. nie w moim stylu. ;)

    Fajny post . Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak, ciągle kombinuję z tym wyglądem ;d

    OdpowiedzUsuń