zadaj pytanie - na pewno odpowiem

środa, 8 sierpnia 2012

Ćwieki i nity

No to dzisiaj pora na kolejną dawkę mody. Dzisiaj opiszę wam świetny trend, który trwa już od jakiegoś czasu, a mianowicie ćwieki i nity. Ćwieki, są to mini kwadraciki, gwiazdki, kółka itp. najczęściej w kolorze srebrnym, lub złotym (tak, takie też często się zdarzają). Służą one do przyczepiania na ubrania i buty. Podobną rolę pełnią nity, tyle, że z tą różnica, iż są to małe śrubki, które "wwierca" się do ubrań. Jeżeli nadal nie wiecie o czym mówię, daję wam kilka zdjęć:


Jak widzicie, ćwieki i nity można nosić na różnego rodzaju ubraniach. Najczęściej są one spotykane na jeansowych kamizelkach i szortach. Dobrze komponują się z motywem flagi USA, albo z ubraniami Ombre. Bardzo podoba mi się takie połączenie, dlatego w najbliższym czasie muszę sobie sprawić którąś z takich rzeczy. Jeżeli nie możecie znaleźć w sklepie żadnej rzeczy z ćwiekami, możecie ją wykonać w domu. To bardzo prosta sprawa, a efekt jest świetny. Wystarczy, że znajdziecie jakieś jeansowe szorty (mogą być też jakieś inne, ale jeansowe najlepiej się prezentują) i poprzyczepiacie do nich przyszywki (np. z flagami, lub jakimiś obrazkami/tekstami), pofarbujecie je na Ombre i dodacie kilka ćwieków. Ćwieki i nity możecie znaleźć w każdym sklepie oferującym nitki, mulinę, przyszywki itp - czyli ogólnie w Pasmateriach. Do tego warto sobie zainwestować w taką maszynkę do przyczepiania ćwieków i gotowe! Jako, że sami możecie sobie zrobić takie spodnie, nie musicie się martwić, że ktoś będzie miał takie same. Tak dla przykładu: 




Co o tym sądzicie? Podobają wam się ćwieki/nity? Macie którąś z tych rzeczy?

18 komentarzy:

  1. Mi nie koniecznie musi to się podobać :) ale jak inni tak lubią to nie mam nic przeciwko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podobają szorty ombre+cwieki mm :)

    katttusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ćwieki :) Tylko hmm na żadnym z moich ubrań ich nie mam ha

    OdpowiedzUsuń
  4. mi to tam nie przeszkadza, ale też za bardzo nie fascynuje :D nie mam nic z ćwiekami. Chciałaś nowego posta u mnie, proszę bardzo ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Na spodenkach wygląda mega!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taką kurtkę... mniej więcej podobną do tej na pierwszym zdjęciu. ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszyscy moi znajomi widzieli ten film i tego samego spodziewałam się ze strony blogowiczek, a ty jesteś trzecia, która nie widziała :D Wstyd ^^ Ja też bardzo ją lubię, a ten facet to niezłe ciacho w dodatku :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Z kordonka, ale z muliny również sie da ;p Po prostu mulina ma tylko 8 metrów, a wole robić sobie większy zapas ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham je - ćwieki ćwieki ćwieki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ćwieeeeki , uwielbiam ! , Ramoneska na pierwszym zdjęciu , cudowna , poluję na taką ; D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja planuję sobie przyozdobić krótkie, jeansowe spodenki ćwiekami ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. nawet fajnie wyglądają ćwieki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podobają nity i ćwieki :) Chyba sobie sprawię takie szorty <3 Najlepiej wyglądają na spodenkach <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. co komentarz, będę Ci pisała `One day` żebyś nie zapomniała go obejrzeć :D Wiedz, że jestem do tego zdolna haha ^^ fantasy to nie dla mnie xd

    OdpowiedzUsuń
  15. tak tak, obejrzyj :D ja lecę na siatkówkę :D sądzę, że mogę pisać ciekawsze komentarze niż `one day` i nabijać Ci statystykę ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. polecam obejrzeć :D a ja stukot będę na pewno słyszała, bo jadę pociągiem tym takim dużym z przedziałami :d

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ogromną fanką tego typu ćwieków, mogłabym ozdabiać nimi każdy ciuch :)

    OdpowiedzUsuń