zadaj pytanie - na pewno odpowiem

czwartek, 27 września 2012

UWAGA

Postanowiłam iż zawieszę bloga. Od pewnego czasu pisanie tutaj było dla mnie pewnego rodzaju przymusem, a nie chęcią. Dodawałam codziennie nowe notki i odpisywałam na komentarze, ale nie sprawiało mi to już takiej przyjemności jak jeszcze miesiąc temu. Do tego mam teraz jeszcze mniej czasu niż w wakacje (nauka i te sprawy), więc wolny czas chcę spędzić jak najlepiej, a nie przed komputerem. Zapewne zadacie pytanie czy wrócę. No więc, pewnie tak, ale jak na razie się wstrzymam, dopóki nie nadrobię zaległości w szkole. 

Do zobaczenia! :)

22 komentarze:

  1. No szkoda ale blogowanie ma być samą przyjemnością, a nie musem, a więc życzę Ci miłego odpoczynki hi
    A jak się zatęsknisz to wróć :)
    Do następnego....

    OdpowiedzUsuń
  2. No to prawda, wielka szkoda. Ale no cóż. Jak masz pisać, tylko po to żeby pisać. To to, w sumie racja, nie ma sensu. Czekam aż wrócisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ^ten komentarz nade mną :p szkoda, mam nadzieję, że wrócisz :) lubię czytać co tu piszesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawdopodobnie wrócę, ale jak na razie mam przerwę ;] i też nie ogarniam tego komentarza wyżej xD

      Usuń
    2. ;P mam nadzieje że szybko wrócisz :) :D

      Usuń
  4. ehh. szkoda. serio.
    nie wiem jak ty, ale ja zawiesilam, ale od razu odwiesilam, bo lubie to robic. czasami potrzebna jest krotka przerwa! :D pozdrawiam1 ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry wieczór, informuję, że nasza ocenialnia zmieniła adres z krytyczne-oceniajace.blog.onet.pl na krytyczne-oceniajace.blogspot.com
    Proszę o zmianę adresu w linkach.
    Udanego długiego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj! Oceniajace o-pieprz.blogspot.com zapraszają na ocenę bloga opieprz.blog.onet.pl! Jedyna taka okazja! REWOLUCJA na Opieprzu!

    Zapraszamy!
    o-pieprz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana zostałaś przeze mnie wyróżniona do Liebster Blog :)http://julunia148.blogspot.com/2012/11/wyroznienie-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne :) Zobacz mój blog też

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już masz zamiar spamować, to rób to umiejętnie.

      Usuń
  9. mam nadzieję, że nowa notka ukaże się wkrotce : ) duzo czasu minelo od ostatniej ; /

    OdpowiedzUsuń
  10. interesująca strona, sprawdź też moją!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nominowałam Cie do Liebster Blog- zapraszam do zabawy:* http://julunia148.blogspot.com/2013/05/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj, na Opieprzu właśnie pojawiła się ocena Twojego bloga, zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam taka sprawę, nie chcę tutaj spamować, ani nic, ale obserwujesz mojego bloga przez program obserwacji google, który w przeciągu 2 tygodni ma zniknąć :< Dlatego zapraszam Cię do obserwowania mnie na bloglovin'- który ma zastąpi program google. Tu jest link: http://www.bloglovin.com/blog/3704460 BUZIAKI!! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę nie dać o sobie znać w tym miejscu

    OdpowiedzUsuń