zadaj pytanie - na pewno odpowiem

piątek, 10 sierpnia 2012

Ekologiczne torby

Lubię łączyć modę z ekologią, dlatego dzisiaj zaprezentuję wam coś, co pewnie znacie już od dawna. Mowa tu o ekologicznych torbach. Tak, pewnie macie taką w domu, lub kiedyś gdzieś widzieliście, bo temat jest już dobrze znany, ale czy mieliście kiedyś pomysł jak ją fajnie ozdobić? W dzisiejszym wpisie, chciałabym wam pokazać genialne projekty, które na pewno "odnowią" wasze torby i przyciągną uwagę. Oto kilka pomysłów:

1. Śmieszny tekst.


Nie masz artystycznej wizji jak odnowić torbę? To nic - wystarczy, ze znajdziesz jakiś śmieszny tekst i napiszesz go specjalnym markerem do ubrań. Efekt na pewno będzie dobry.

2. Nietypowe obrazki


Taki obrazek dość trudno będzie zrobić samemu, dlatego lepiej kupić go w sklepie. Jak widzicie, świetnie to wygląda i na pewno przyciąga uwagę gapiów (bo kto nie popatrzył by na kolesia trzymającego pistolet?). Niestety nie udało mi się znaleźć sklepu oferującego takie torby.

3. ćwieki

 
Dwa dni temu pisałam o ćwiekach i nitach. Tak, nimi też można ozdobić fajnie torbę.

4. ombre

Jest to styl dość popularny na ubraniach i... na torbach. Na pewno taki motyw przyciągnie uwagę.

5. kolorowe obrazki



To akurat sami możecie zrobić przyklejając/przyszywając specjalne materiały, lub rysując markerem do ubrań.

To tylko kilka pomysłów na ozdobienie swojej torby. Może macie jakiś jeszcze? Jeżeli tak, to podzielcie się w komentarzu.

25 komentarzy:

  1. uwielbiam takie torby, sama mam dwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bombowe sa te z nietypowymi obrazkami ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kocham takie torby. ;) można łatwo coś na nich namalowac, albo napisać takim specjalnym markerem, ;)
    Dziekuję, że czytasz moje notki, nawet jak są długie. to dla mnie miłę ;*. ps. wstawisz kiedyś swoje zdjęciE? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne ;d mi się podobają z kluczami ptaków narysowanymi markerem do tkanin ;d ombre też są świetne

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne takie śmieszne torby:P Poprzez noszenie ich zwraca się na siebie uwagę.
    Róż z tej paletki również nie jest dla mnie;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam ekologicznych toreb, są sto razy lepsze od tych pożal się Boże siateczek za 50gr w supermarketach :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. super pomysły, szczególnie podoba mi się ostatni, z wąsami ♥ jakoś teraz mam zajawkę na wąsy :)

    olencjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne torby! poluję ostatnio na takie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmmm... motyw z wasami byłby nawet fajny ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne pomysłY <3 Ja bym postawiła na ćwieki i nity lub śmieszny napis :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne pomysły, ja niedługo kupuję taką torbę i mam zamiar napisać na niej coś fajnego :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podobają! :>
    Muszę sobie taką sprawić^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ta z pistoletem piwem i wąsem :]

    katttusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się takie torby! Świetne pomysły *,*

    Pozdrawiam! (:

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne torby:) ja swoje ozdabiam jeszcze guzikami, wstążkami itp.:))

    OdpowiedzUsuń
  16. OBIECANY KONKURS Z OKAZJI 50 OBSERWATORÓW ! WEŹ UDZIAŁ PRZED OFICJALNYM ROZPOCZĘCIEM !
    ZAPRASZAM ! ; ) www.myrockinrobin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Naszyjnik kosztował 18zł c:

    OdpowiedzUsuń
  18. ja zamawiałam wtedy jeszcze parę innych rzeczy, więc zapłaciłam dużo więcej.. Przesyłka kosztuje 8 zł (po przedpłacie na konto), a 15zł za pobraniem (:

    OdpowiedzUsuń
  19. no dokładnie :c
    ja zamawiałam jeszcze bluzkę z żebrami i pierścionek jelenia, bo zamawiać jednej rzeczy się nie opłaca...

    OdpowiedzUsuń