zadaj pytanie - na pewno odpowiem

niedziela, 22 lipca 2012

Zwierzęce fryzury

O! Już 4 dzień z rzędu publikuję nowy wpis na blogu - to chyba mój nowy rekord ^^ Ale nie przedłużając; w dzisiejszym wpisie pokażę wam dość ciekawe fryzury. Nie będą to jednak zwykłe warkocze/kucyki/loki, lecz prawdziwe dzieła sztuki. 

Zapewne widzieliście różne zwierzęta (wiem, głupie pytanie - bo kto ich nie widział), ale czy widzieliście je na czyjejś głowie? W dodatku zrobione z włosów? Jeżeli nie, to macie okazje:


Według mnie, fryzury są dość ładne i na pewno ich autorka bardzo się napracowała, ale za nic w świecie nie wyszłabym tak na ulicę ;p Fryzury wykonała japońska artystka Nagi Noda, która tworzy reklamy dla Coca Coli i Nike. Hmm.. nie widziałam jej innych prac, ale czy wyobrażacie sobie modelkę z łosiem na głowie promującą buty? Dość dziwny widok - przynajmniej dla mnie.

Artystka miała własną stronę internetową, na której można było zobaczyć jej prace, ale niestety po wejściu w nią pokazuje mi się "Błąd wczytywania strony". Mam nadzieję, że to tylko chwilowe i uda wam się na nią wejść. KLIK

Chciałam poszukać jakiś filmików, żeby pokazać jak te fryzury są robione, ale niestety nic nie udało mi się znaleźć. Nic oprócz tego:


Film przedstawia pokaz mody Nagi Nody na którym niestety nie ma pokazanych zwierzęcych fryzur, ale możecie pooglądać dziwne miny modelek i pełzających, czarnych ludzi.. o.O Nie wiem co o tym myśleć..

Co o tym sądzicie? Podobają wam się takie fryzury, czy wolicie się aż tak nie wyróżniać?

6 komentarzy:

  1. haha, niezłe te fryzury :D a co do wystroju bloga to taki normalny jak na moje :D też obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fryzury świetne, ale zapewne potrzebujące bardzo dużej cierpliwości:)

    Pytałaś skąd mam tyle komentarzy, a więc po prostu komentuję blogi i tak się zbierają;) Tobie też bardzo dziękuję za komentarz i mam nadzieję że będziemy częściej do siebie wpadać;) Ja z pewnością zapisuję twój blog w swoich zakładkach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawiesiłam dodawanie obserwatorów, po prostu jest mi to niepotrzebne;)
      A ja twój blog z chęcią zaobserwuję;)

      Usuń
  3. widziałam je gdzieś ;d są straszne

    OdpowiedzUsuń