zadaj pytanie - na pewno odpowiem

sobota, 5 listopada 2011

Nagłówki

Nareszcie weekend! Już nie mogłam się go doczekać - przez te 4 wolne dni tak się rozleniwiłam, że nie chciało mi się wstawać w środę do szkoły - mam nadzieję, że z powrotem się do niej przyzwyczaję ;p

Dzisiaj będzie krótka notka, ponieważ nie mam za bardzo o czym pisać, a chciałabym wam pokazać moje dzieło zrobione przed chwilą z nudów (kliknij w obrazek, aby powiększyć):

Co prawda nie rysuję jeszcze tak profesjonalnie jak inni, ale coraz lepiej mi to wychodzi - możecie porównać to zdjęcie ze starymi obrazkami (są w zakładce "obrazki"). Podoba wam się?

Zrobiłam też kilka nagłówków - pierwszy jest do mojego drugiego bloga, a 4 pozostałe dla innych blogów:
Nagłówek dla mojego bloga metamorfozy-ss.blogspot.com
Nagłówek dla bloga czo-rna.blogspot.com
Nagłówek dla bloga motylia-nasze-stardoll.blogspot.com
Nagłówek dla bloga stardoll-i-my.blogspot.com

Nagłówek dla bloga life-in-nada.blogspot.com
Podobają wam się te nagłówki? Jeżeli chcecie, żebym zrobiła wam nagłówek do bloga, to napiszcie mi o tym w komentarzu pod tą notką i dodajcie się do obserwatorów :)

PS: Miałam dodać zdjęcia z Halloween, ale padła mi bateria w aparacie, więc żadnego nie udało mi się zrobić.. Ohayo!

2 komentarze:

  1. Obrazki są super. Choć podoba mi się mój aktualny nagłówek to chciałabym zobaczyć jak ty byś go zrobiła... Jestem tego naprawdę ciekawa : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetna robota z nagłówkami. I masz rację coraz lepiej rysujesz, więc brnij w tym dalej. :)

    OdpowiedzUsuń